Moderaterna vårkampanjar i Järfälla

Den 7:e maj drog Järfälla Moderaterna igång sin vårkampanj. Under två veckor ska 2200 dörrar knackas och 3000 samtal med järfällabor äga rum.

Stockholm och Järfälla växer. Varje dag får människor nytt jobb och flyttar hit. Vi blir allt fler som kan vara med och bidra till att göra Järfälla bättre att leva och bo i. Vi blir också fler som tillsammans ser till att alla får del av vår gemensamma välfärd.

Vi omvärderar just nu vår politik inom flera områden. Ambitionen är en skola och förskola där våra barn känner sig trygga och utvecklas efter sina egna förutsättningar. En äldreomsorg som kännetecknas av hög kvalitet och där våra äldre kan åldras med värdighet. Sverige får aldrig bli ett land där det går bra för några, samtidigt som andra lämnas efter.

I vårt förnyelsearbete behöver vi dig.  Vi kommer att vara ute och knacka dörr och stå i Viksjö, Jakobsbergs och Kallhäll centrum på helgerna för att lyssna på dina idéer för skolan, förskolan och äldreomsorgen i Järfälla.

Vill du delta i Moderaternas vårkampanj?

Kontakta valledare Anders Sörensen på: anders.sorensen@moderat.se

Vill du bli medlem i Sveriges enda arbetarparti?

Skicka SMS till 72550 med texten MODERAT MEDLEM och personnummer ÅÅMMDDXXXX (kostnad 100 kronor)

Agneta Lönn, Ingrid Jondring, Isabelle Eriksson och valledare Anders Sörensen kampanjar i Viksjö