Moderaterna i Järfälla välkomnar Carl Albinsson som ny politisk sekreterare!

Sedan i måndags har vi på Moderaternas kansli förstärkning med en ny politisk sekreterare, Carl Albinsson. Carl är 25 år och kommer närmast från fyra år av högskolestudier i statsvetenskap och praktik inom utrikesförvaltningen. Han är uppväxt i Stockholm och tycker att det känns mycket bra att vara tillbaka i länet efter att ha tillbringat 10 år i bl.a. Värmland och Östergötland. Carl tycker att det ska bli väldigt kul att få chansen att arbeta för Moderaterna i Järfälla och ser fram emot att tillsammans med Järfällamoderaterna säkra ett maktskifte senast 2018.

Ni är självklart välkomna att titta förbi kansliet för att personligen hälsa honom välkommen, med viss risk för att vi kan vara ute på kommunguidning. I annat fall får ni chans att träffa honom vid kommande kommunfullmäktige, kommunfullmäktigegrupp eller kampanjer.

Ni når enklast Carl via e-post carl.albinsson@moderat.se eller på telefon 0768-478495 eller 08-58028654

Vi hälsar Carl varmt välkommen hit till Järfälla!