M-Dagen söndagen den 2 maj

Söndagen den 2 maj genomför vi för andra året en M-dag. Denna dag är till för att vi ska kunna träffas och umgås under lättare former. Man är även varmt välkommen att ta med familjen likväl som vänner och bekanta. Ta gärna med dig egen picnic och en filt, men vi kommer även att bjuda på korv och dryck.

För så väl yngre som äldre kommer det att finnas lekar och vår förhoppning är att ingen ska känna sig hämmad av sin ålder.
Vi kommer att vara på Aspnäskyrkans Sommargård Baset som ligger naturskönt vid Mälaren. Man tar vägen ut mot Görvälnsbadet (på eniro sök på Basetvägen Järfälla). Även om vädret inte skulle visa sig på sin soliga sida så har vi gott om plats inomhus.

Vill vill gärna att just du ska komma. Antingen själv eller tillsammans med familj och vänner. Dagen blir roligare ju fler vi är!
Om du har några frågor så skicka ett mail till jarfalla@moderat.se eller ring Charlotta Rossäng på  08-580 286 53.

Tid Söndagen den 2 maj, 13:00-17:00
Plats: Aspnäskyrkans sommargård Baset