Fullt hus på Järfällamoderaternas årsmöte!

Det var mycket välbesökt igår kväll när Järfällamoderaterna hade årsmöte och i princip samtliga sittplatser i fullmäktigesalen i kommunhuset var upptagna av engagerade, nyfikna och glada moderater.

Vid årsmötet valdes en ny föreningsstyrelse med den nya föreningsordföranden Björn Falkeblad i spetsen. Övriga ledamöter som valdes in i styrelsen är Dan Engstrand, vice ordförande, Emma Feldman, Richard Lindforss, Inger Sundqvist, Lena Pramer, Sabina Gudmundsson och Monika Hallstensson samt representanter för MUF och MSU. Gruppledare Cecilia Löfgreen är självskriven i föreningsstyrelsen. Stort grattis till alla ledamöter och lycka till i ert arbete!

Efter årsmötet var avklarat så fick vi alla förmånen att lyssna till vår fantastiska partiledare Anna Kinberg Batra som talade om allt från pågående konflikter i en osäker värld till oppositionsarbetet i riksdagen. Hon talade även om vikten av politikutveckling, både nationellt och lokalt. Faktum är att både Sverige och Järfälla kan mer!

Avgående föreningsordföranden Björn Lindforss hälsar alla välkomna till årsmötet.

Partiordföranden Anna Kinberg Batra talar på årsmötet.

Den nyvalda föreningsstyrelsen tillsammans med Anna Kinberg Batra