Bli medlem i Järfällamoderaterna senast den 31 mars!

Bli medlem i Järfällamoderaterna.

Att vara medlem i Järfällamoderaterna är både kul och lärorikt men framför allt har du som medlem hos oss en stor möjlighet att vara med och påverka hur du vill att Järfälla ska utvecklas framöver.

Vi vill i valet 2014 vara det parti som bäst representerar Järfällaborna.  Därför har vi ett rekryteringsbehov av nya kandidater som efter valet 2014 kan bli förtroendevalda fritidspolitiker i Järfälla. Är du intresserad av politik och vill vara med och påverka din närmiljö borde du bli moderat kandidat.

Som förtroendevald fritidspolitiker kommer du att syssla med politik på kvällar och helger vid sidan av ditt ordinarie arbete. Du kommer kanske att sitta som en av 61 ledamöter i Järfällas kommunfullmäktige eller i någon nämnd eller styrelse i kommunen. Många av de beslut som berör vardagen för oss Järfällabor fattas i kommunpolitiken.

För att kunna kandidera till valet 2014 måste du vara medlem hos oss senast den 31 mars. I år är det dessutom påskhelg den 31 mars vilket kan innebära att din bank behöver din betalning några dagar tidigare än normalt för att den skall registreras i tid. Se därför till att betala medlemsavgiften redan idag!