Bli kandidat!

Vi vill i valet 2014 vara det parti som bäst representerar Järfällaborna.  Därför har vi ett rekryteringsbehov av nya kandidater som efter valet 2014 kan bli förtroendevalda fritidspolitiker i Järfälla. Är du intresserad av politik och vill vara med och påverka din närmiljö borde du bli moderat kandidat.

Som förtroendevald fritidspolitiker kommer du att syssla med politik på kvällar och helger vid sidan av ditt ordinarie arbete. Du kommer kanske att sitta som en av 61 ledamöter i Järfällas kommunfullmäktige eller i någon nämnd eller styrelse i kommunen. Många av de beslut som berör vardagen för oss Järfällabor fattas i kommunpolitiken.

För att kunna ställa upp som kandidat måste du vara medlem i Moderaterna senast den 31:a mars 2013. Vår rekrytering av kandidater pågår därför fram till den 31:a mars 2013.

Vill du bli kandidat? Bli först medlem hos oss och anmäl sedan ditt intresse till jarfalla@moderat.se