Årsmöte MUF Järfälla den 26 februari!

Tisdagen den 26 februari kl. 18.30 är det dags för MUF Järfällas årsmöte i kommunhuset i Jakobsberg.

Det är på årsmötet som vi väljer en ny styrelse för valåret och där vi beslutar om vad vi tycker i olika frågor. Vill du engagera dig eller se vilka vi är och vad vi gör så är det här ett perfekt tillfälle att komma! Är du intresserad av att sitta med i styrelsen? Hör i så fall av dig till valberedningens sekreterare Rasmus Törnblom på rasmus.tornblom@moderat.se eller 070-002 3411

Vi närmar oss valåret i rask takt och om lite mer än 1,5 år är valdagen här, men redan i år kommer moderaterna genomföra en försöksnominering för att fastställa den kommunala valsedeln och alla MUF:are som är intresserade av politik behövs. Det är vår uppgift att se till att de frågor som är viktiga för ungdomar får den uppmärksamhet som de behöver och förtjänar.

Nu är det upp till oss att bidra med den bästa politiken och få fler ungdomar att rösta på moderaterna i valet 2014. Moderata ungdomsförbundet i Järfälla är redo att ge järnet för att öka i medlemsantalen, få fler ungdomar intresserade av politik och vässa våra argument inför kommande kampanjer och debatter.

Järfällamoderaterna behöver många MUF:are som är engagerade och drivna och som vill ta på sig ett politiskt uppdrag.