I föreningen läggs grunden för vårt arbete. Som medlem i Järfälla moderaterna har du möjlighet att bli aktiv samt påverka hur vår politik utformas. Du väljer själv hur mycket du vill engagera dig men oavsett om du väljer att enbart vara medlem och därigenom stödja vårt arbete eller om du känner att du vill sikta på ett förtroendeuppdrag så är ditt medlemskap mycket värdefullt. Som medlem blir du även inbjuden till våra aktiviteter som tex kandidatskola, moderatluncher, föreläsningar mm.

Nymedlemsavgiften är 100 kr eller om du är mellan 12 och 30 år och vill bli medlem i moderata ungdomsförbundet (MUF) så är medlemsavgiften endast 40 kr. För att bli medlem i MUF går du enklast in på deras webbsida www.muf.se. För att bli medlem i partiet finns följande alternativ:

• www.moderaterna.se kan du betala direkt med kort eller registrera dina uppgifter så får du ett inbetalningskort hemskickat
  • Sätt in 100 kr på bankgiro: 5040-0365, ange namn, adress, e-post, personnummer, telefonnummer och mobilnummer
  • Ring oss på m-kansliet på 08-580 286 57 så fixar vi det

Välkommen!